Reisverslag Oktober 2014

Donderdag 9 oktober gaat de groep van 11 vrijwilligers met een grote dosis gezonde spanning op weg naar Sovata. Alles is georganiseerd en geregeld en iedere keer weer realiseren wij ons dat wij van SOS grote bofkonten zijn.

VAT Logistics uit Rotterdam heeft dit transport weer gefinancierd en heeft ervoor gezorgd dat de 70 kuub aan hulpgoederen al voor onze aankomst in Sovata is afgeleverd.
De Bergschenhoek Groep heeft wederom de personenbus voor het vervoer van de vrijwilligers ter beschikking gesteld. Onze grote dank gaat uit naar VAT Logistics en de Bergschenhoek Groep.

Zaterdag, na 2 ½ dag rijden, starten wij met het op uitdeelvolgorde zetten van de 840 bananendozen en losse bundels. Dat blijkt toch nog wel een behoorlijke klus in de beperkte opslag ruimte. Gelukkig is het zomers weer en kunnen wij een groot aantal dozen even buiten neer zetten en kunnen daardoor de boel goed ordenen.

Lees het volledige Reisverslag in PDF.