Reisverslag April 2014

Om er zeker van te zijn dat wij ook deze keer alle dozen en pakketten op de bestemming kunnen afleveren, zijn wij een dag eerder vertrokken dan de bedoeling was. Het record aantal van 985 dozen en allerlei losse bundels moet wel in korte tijd weg gebracht worden en ook de dossiers moeten tijdens de gezinsbezoeken aangevuld worden. Chapeau voor alle vrijwilligers, het is wéér gelukt !!

Gelukkig heeft Kees, samen met de mannen van VAT Logistics alles in het werk gezet om de dozen, losse bundels en fietsen in de enorme truck van 13,6 meter te zetten en deze klaar te maken voor vertrek naar Sovata. Namens de mensen in Sovata en het hele team van SOS willen wij onze grote dank overbrengen aan VAT Logistics voor het doneren van het vervoer van alle goederen naar Sovata. Geweldig !! ​

Natuurlijk zijn wij ook Sandra en Gerard wéér heel dankbaar voor het mogen gebruiken van de personenbus van de Bergschenhoek Groep om de vrijwilligers naar Sovata te brengen met Janny en Cees als chauffeurs.
Ontzettend bedankt Sandra en Gerard !!!

Twee avonden vóór vertrek naar Sovata worden wij gebeld door Helma van de kinderkerk uit Geervliet. Er staan 150 paar nieuwe en 50 paar gebruikte sportschoenen klaar voor de kinderen in Sovata.
Wat een feest zal dat zijn om de kinderen deze sportschoenen te mogen geven en de blije gezichten te zien. Wel moesten de schoenen nog “even” in de juiste dozen verpakt worden om mee te kunnen met het transport.​

Lees het volledige Reisverslag in PDF.