Prachtige donatie van de kinderen van OBS “De TUIMELAAR” uit Nieuw-Lekkerland

Donderdag 19 februari mocht Danny het speelgoed ophalen dat de kinderen van “OBS De Tuimelaar” hadden ingezameld voor de kinderen in Sovata.

Wát was het een feest voor de vrijwilligers om de grote hoeveelheid speelgoed uit te zoeken en te verpakken. Het mooiste van het mooiste speelgoed, knutselmaterialen, prachtige lego en duplo, knuffels, puzzels, stokpaarden, speelkleden, Disney schilderijen, Disney speelgoed kortom een scala aan vrolijk, leuk en mooi speelgoed.

De Nederlands leesboekjes, het speelgoed op batterijen en de twee paar skeelers worden aan de voedselbank van Oud-Beijerland gedoneerd. Het speelgoed gaat naar de kinderen van ouders die afhankelijk zijn van de voedselbank en ook deze kinderen zullen dolblij zijn met het speelgoed.

Mogen wij via dit artikel de kinderen én ouders nogmaals heel hartelijk bedanken voor alle speelgoed, kleding en schoeisel. Het is een super mooie donatie !!

Ook willen wij onze grote dank uitbrengen aan de directie van “OBS De Tuimelaar” voor het mogelijk maken van het inzamelen en natuurlijk dank aan Louisa, initiatiefneemster van deze prachtige speelgoedactie.

Heel hartelijk dank allemaal.