Oproep

Zoals iedereen inmiddels weet werkt SOS veel samen met andere stichtingen. Voorbeelden hiervan zijn: Stichting Voedselbank Hoeksche Waard en diverse stichtingen die werkzaam zijn in Thailand, Oekraïne, Serra Leone en Ghana. Ook is er een geweldige samenwerking met drie stichtingen die in andere delen van Roemenië werkzaam zijn.

In april zijn wij in contact gekomen met Stichting Zorg Kringloop uit Den Haag. Deze stichting is opgericht door Joey Schenk, een jonge ambitieuze man, die het onrecht in de medische zorg in Nederland wil verminderen voor mensen met een piepkleine beurs en voor mensen zonder beurs. Ook in Nederland zijn er helaas veel mensen die niet zo maar een rollator, een rolstoel of krukken kunnen aanschaffen.

Deze stichting voorziet mensen in de Den Haag en omving van medische hulpmaterialen zoals rollators, rolstoelen, postoelen, loopkrukken, hoog – laag bedden, incontinentiemateriaal en andere medische materialen.

Het komt soms voor dat SOS een grote hoeveelheid rollators, rolstoelen, postoelen of loopkrukken in haar bezit heeft en wij willen deze dan graag delen met de mensen in Nederland die dat niet kunnen betalen.

Onze vraag aan u: Heeft u of kent u iemand die een rollator, loopkrukken, postoel of rolstoel heeft staan die niet gebruikt wordt? Als dat zo is mogen wij u dan vragen deze aan SOS te schenken? Wij zorgen er voor dat de mensen, zowel in Nederland als in Roemenië, die een hulpmiddel nodig hebben en die dat zelf niet kunnen betalen, deze via SOS krijgen. Dank u wel !!!!