Nog maar pas 97 jaar en gewoon volop aan de gang

Mevrouw Ravesteijn is een van de dames die regelmatig prachtige breiwerken maakt voor de kindertjes in Sovata. De breiwerken komen via Coby bij SOS in de loods. Deze mooie breiwerken worden verpakt voor verschillende gezinnen. Het ene breiwerk is nog schattiger dan het andere en allemaal even mooi gemaakt. Eigenlijk zijn het kleine kunstwerkjes. Prachtig !!!

Mevrouw Ravesteijn heeft kortgeleden de prachtige leeftijd van 97 jaar mogen vieren. Wij spreken van een hoge leeftijd, maar in dit geval is haar leeftijd maar een getal. Mevrouw gaat met de auto lekker boodschappen doen en maakt zo nu en dan een ritje om te genieten van de natuur en de dieren om haar heen.

Haar kapster in de nabijgelegen plaats was op de hoogte van haar verjaardag en heeft haar stoel prachtig versierd met slingers. Koffie met wat lekkers erbij ontbrak natuurlijk niet aan deze feestelijke gebeurtenis.

Natuurlijk wensen wij mevrouw Ravesteijn nog vele mooie en gezonde jaren toe en wij gaan ervan uit dat zij nog lang mooie breiwerken kan maken voor de kindertjes in Sovata.

Het hele SOS team geeft u de hartelijke felicitaties !!!