Mooi, Mooier, Mooist

Mevrouw van der Vaart, bijna 90 jaar, maakt samen met de dames van haar breiclub de mooiste breiwerken. Dagelijks gaan alle dames aan de slag met het breien van deze vrolijke, gezellige en met liefde gemaakte breiwerken.

Iedere keer weer worden wij verrast met dozen vol truitjes, jasjes, vestjes en babydekentjes.

Het grappige is dat de breiwerken steeds mooier worden en versierd worden met leuke accessoires zoals knoopjes, lintjes, randjes en kantjes of een andere leuke afbeelding.

Graag willen wij mevrouw van der Vaart en alle dames van haar breiclub ontzettend bedanken voor alle moois en liefs voor de kindjes in Sovata.

Het team van SOS wenst alle dames veel fijne, gezellige en vrolijke breiuren toe!!​