Een prachtig iniatief: klein winkeltje met snuisterijen voor SOS

Monika, een van onze vrijwilligsters die wekelijks in de loods in Oud Beijerland te vinden is, raakte geïnspireerd door alle leuke snuisterijen die vrijwel iedere dag in de loods binnen komen.
Monika wilde altijd al graag een klein winkeltje met snuisterijen, maar daar kwam het nooit van.

Een maand geleden besloot Monika haar schuur op te knappen, te witten en in te richten met de spullen die in de loods binnen waren gekomen. Het is een super leuk winkeltje geworden en de buurtbewoners weten haar te vinden voor cadeautjes en hebbedingetjes.

In 7 dagen tijd was de omzet al € 130,-. Super gaaf Monika! Alle opbrengsten zullen gestort worden op de bankrekening van SOS en worden gebruikt voor het uitgeven van voedselbonnen voor de ouderen.

Heel veel succes Monika en natuurlijk blijven wij alle leuke snuisterijen sparen voor jouw winkeltje.