Een hele gezellige en leuke presentatie in Fijnaart

Op uitnodiging van Sandra hebben Margriet en Yvonne op 29 mei een presentatie mogen geven voor de dames van de breiclub van de Zendingskrans in Fijnaart.
Na het ontvangst met een heerlijk kopje koffie en een pakje cake van Joke, werd gestart met de presentatie. Vol belangstelling luisterden de dames naar de verhalen over de ervaringen en situaties die de teams van SOS zoal meemaken tijdens de bezoeken aan Sovata.

Na de presentatie werden de schitterende en vrolijke brei- en haakwerken uitgebreid bekeken en mochten wij de enorme stapel breiwerken meenemen naar de loods in Oud Beijerland. In de loods worden de breiwerken verdeeld over de diverse locaties in Sovata en Sarateni. De kleinere dekens worden verpakt in de babypakketten en de
eenpersoons dekens worden verpakt voor de families op Hostad. De truitjes en vestjes
worden verpakt in de dozen met kinderkleding voor de scholen en crèches.

De presentatie werd afgesloten met een gebed en een prachtig gedicht.

Heel graag bedanken wij Sandra voor de organisatie van deze super gezellige ochtend en natuurlijk willen wij ook heel graag de dames die de prachtige brei- en haakwerken gemaakt hebben. Fantastisch !!!