De dames van de breiclub uit Spijkenisse hebben weer flink hun best gedaan

Afgelopen vrijdag zijn Francien en Gerda weer naar de loods aan de Langeweg in Oud Beijerland gekomen om zakken en tassen vol prachtige breiwerken te brengen. De breiwerken zijn gemaakt door de dames van de breiclub uit Spijkenisse. Alle breiwerken werden op de grote tafels gelegd en werden bewonderd door de aanwezige vrijwilligers en bezoekers. Wat een snoepjes van breiwerken! Mevrouw Bosman, 91 jaar en één van de dames van de breiclub, maakt echt prachtige en lieve baby-jasjes. Op een van de foto’s ziet u één van de roze baby-jasjes van mevrouw Bosman.

Natuurlijk zijn de andere breiwerken even mooi en ook die krijgen weer een mooi plekje bij één van de kinderen in Sovata. Het toeval wilde dat wij nogal wat truien voor de schoolgaande kinderen te kort kwamen en deze breiwerken kwamen dus extra goed van pas.

Nadat alle breiwerken bewonderd waren en van een maat waren voorzien, kreeg Yvonne van Francien en Gerda een enveloppe met maar liefst € 100,-. Deze 100 euro is verdiend met de verkoop van de breiwerken van de dames. Geweldig en ontzettend hartelijk bedankt! Dit schitterende bedrag zal geboekt worden op de rekening voor voedselbonnen voor de ouderen.

Lieve dames, nogmaals heel hartelijk bedankt voor de prachtige breiwerken.